Search This Blog

Saturday, February 4, 2012

Kõige algus

Olles juba paar aastat pidanud meeleheitel koduperenaise ametit, jõudsin ka mina lõpuks sellesse punkti.

Alustan oma blogiga.

Kirjaoskus on küll aastatega hägunenud, aga ehk mitte päris hävinud. Ja kes mind paremini tunnevad, teavad, et ma ei ole kunagi sallinud essee või kirjandi kirjutamist. Seega on tulevikus minu "kirjad" üsna vabas vormis loodud.

Blogi pidamise pisiku sain ilmselt õdesiselt, kes seda juba aktiivselt teeb. Korra mõtlesin tema blogisse oma väikese nurgakese luua, aga see oleks minu ego haavanud. Seetõttu tegin päris oma asja.

Eelkõige tahan selle blogiga oma suurt hobi- käsitööd- arendada. Ligi 5 aastat tagasi ma ei oleks sellist asja oma hobiks nimetanud, aga nüüd olen vanaks vist jäänud. Ja olgem ausad, mida muud mul siin kodus konutades ikka teha on :)

No comments:

Post a Comment